VSO Video Converter محصول جدید شرکت معروف VSO در زمینه ی تبدیل فرمت فایل های ویدئویی به یکدیگر می باشد که شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فرمت فایل های ویدئویی مورد نظرتان را در سریعترین زمان ممکن تغییر دهید و از فایل تصویری بدست آمده در محل های مختلف استفاده کنید، با کمک این نرم افزار می توانید تغییراتی را در تنظیمات فرمت مورد نظر خود ایجاد کنید تا باعث افزایش و یا کاهش کیفیت و حجم فایل تبدیل شده شود.

VSO Video Converter Screenshot 1  VSO Video Converter Screenshot 2

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار* کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا 7 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
4- نرم افزار را اجرا کنید. 

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
- در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
- در ویندوز 7 و 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

 دانلود - 33.5 مگابایت

رمز فایل: 

 www.p30download.com