نسخه‌ی اول و دوم از سری بازی‌های مافیا، بین سال‌های دهه‌ی ۱۹۳۰ تا ۱۹۵۰، در شهری خیالی از کشور آمریکا روایت و دنبال می‌شدند. در ادامه‌ی این راه، بازی Mafia 3 سال ۱۹۶۸ را برای وقوع جریانات بازی برگزیده است. همانند نسخه‌های قبل، بازی در یک شهر ساختگی در ایالات متحده آمریکا دنبال می‌شود. این‌بار نام شهر نیو بوردو است که با تاثیرپذیری مستقیم از شهر نیواورلینز طراحی شده است. همچنین شخصیت اصلی این شماره لینکلن کلی نام دارد. لینکلن یک فرد دو رگه و یتیم است که در دوران کودکی توسط انجمن سیاه پوستان به فرزند خواندگی پذیرفته می‌شود. پس از این ماجرا و با بالاتر رفتن سن لینکلن و شکل گیری جنگ ویتنام، وی به عنوان سرباز به ارتش می‌پیوندند که این موضوع مهارت‌های نظامی لینکلن را شکل داده و این امر به خوبی در طول بازی قابل مشاهده خواهد بود. اما ماجرای اصلی مربوط به پس از بازگشت لینکلن از جنگ می‌شود. داستان اصلی بازی زمانی آغاز خواهد شد که بین دو گروه اوباش سیاه پوست و مافیای ایتالیایی درگیری‌ها رفته رفته رو به زبانه کشیدن هستند و در همین جا و طی اتفاقاتی خاص، لینکلن به طور رسمی به دار و دسته اشخاصی که به The Black Mob مشهور هستند می‌پیوندد. The Black Mob به ارگان جرایم سازمان یافته آمریکایی-‌آفریقایی‌ها در قرن ۱۹ و اوایل قرن ۲۰ گفته می‌شد. این گروه که با رهبری شخصی به نام جورجی مارکانو به انجام ماموریت‌های مختلف می‌پرداخت، طی حوادثی غیر منتظره برای لینکلن پاپوش دوخته شد و از آن لحظه به بعد، ماجرای انتقام لینکلن شکل می‌گیرد.

Mafia III PC-CODEX

|آپدیت شماره ۱ برای نسخه CODEX بازی Update.v1.01-CODEX اضافه شد|

|نسخه فشرده FitGirl REPACK با حجم ۱۹٫۴GB اضافه شد|

او در این ماجرا تصمیم می‌گیرد تا گروه خلافکاری خود را تشکیل دهد و برای تشکیل این گروه، به اشخاص معمولی هم راضی نشده است. طی داستان، سه همراه که بخشی از گروه شخصی لینکلن هستند، او را یاری خواهند کرد: کاساندرا، زنی که رهبری گروهی از اهالی اوباش هائیتی را بر عهده دارد، توماس بروک، اهل ایرلند که دوستانی در پلیس محلی دارد و ویتو اسکالتا، شخصیت اصلی نسخه‌ی دوم که البته اکنون پا به سن گذاشته و با دوستان قدیی خود دچار مشکل شده است. این شخصیت‌ها که بخش جدایی ناپذیر طرح کلی داستان بازی و روایت آن هستند، از طرف دیگر در گیم‌پلی هم حضور پررنگی خواهند داشت. تاثیرگذاری سه همراه، به نوعی ارتباط مستقیم با رابطه‌ و صمیمت شما با آن‌ها دارد. مثلا رابطه‌ی دوستانه با بروک، موجب می‌شود که وی با ارتباط دوستان خود در اداره پلیس، باعث شود تانیروهای آنان از محل ماموریت شما فاصله بگیرند و با خیالی راحت‌تر اهداف خود را به سرانجام برسانید. در نتیجه باید دوستی خود و نحوه‌ی رفتار با گروه را همیشه در نظر داشته باشید، چون در غیر این صورت به نظر می‌رسد که یا ضربه مهلکی خواهید خورد یا این که کار برای ادامه سخت‌تر خواهد شد.

 

اما همان طور که اشاره شد، لینکلن کلی، شخصیت اصلی بازی، یک سیاه پوست است. داستان بازی نیز در دهه ۱۹۶۰ میلادی جریان دارد، درست در زمانی که نژادپرستی در آمریکا به بالاترین سطح خود رسیده بود و همین موضوع در اتفاقات مرتبط با داستان و حتی فضاسازی مافیا ۳ نقش پررنگی ایفا خواهد کرد. زمانی که بازی را آغاز خواهید کرد، اولین چیزی که بر صفحه‌ی نمایشگرتان نقش می‌بندد، اخطاری از طرف سازندگان است که به شما در مورد زبان و رفتار حاکم بر بازی گوش‌زد می‌کنند و آن را وابسته به تنش‌های موجود در این بازه زمانی آمریکا توصیف می‌کند. اما اگر از زشتی به تصویر کشیده شده در رابطه با نژادپرستی و خشونت حاکم بر جای‌جای نیو بوردو که توصیف کننده‌ی ناهنجاری‌های اجتماعی وقت آن زمان است بگذریم، جهان بازی به زیبایی و با دقت هر چه تمام‌تر طراحی شده است.

 

طبق سنت دو شماره گذشته، تمرکز گیم‌پلی همچنان بر استفاده از وسایل نقیه و تیراندازی خواهد بود. ساختار دنیای بازی هم که می‌دانیم همچون گذشته جهان‌باز است. به همین منظور، سازنده برای سهولت سفر در نقشه‌ی بازی و مطابق کلیشه‌ها و نکات روتین آثار مختلف این سبک، خودرو و رانندگی را در جاده‌های شلوغ و خلوت در نظر گرفته است. اتومیبل‌های دهه ۱۹۶۰ به زیبای طراحی و در بازی جای داده شده‌اند. مانند نسخه‌ی دوم؛ دو نوع کنترل ماشین شبیه‌ساز و آرکید وجود خواهد داشت که با در نظر داشتن سلیقه‌ی خود می‌توانید آن را تغییر دهید. همچنین برای اولین بار در سری، قابلیت تیراندازی هنگام رانندگی هم وجود دارد که باعث شده تعقیب و گریزها صحنه‌های سینمایی جالب و بسیار هیجان انگیزی را به وجود بیاورند؛ صحنه‌های اکشن و جذابی که کارگردان آن‌ها خود شما هستید!

منبع توضیحات: زومجی

تصاویری از محیط بازی

Mafia 3 screenshots 01 small دانلود بازی Mafia III برای PC Mafia 3 screenshots 03 small دانلود بازی Mafia III برای PC

Mafia 3 screenshots 02 small دانلود بازی Mafia III برای PC Mafia 3 screenshots 04 small دانلود بازی Mafia III برای PC

Mafia 3 screenshots 06 small دانلود بازی Mafia III برای PCMafia 3 screenshots 05 small دانلود بازی Mafia III برای PC 


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64-bit
Processor: Intel I5-2500K, AMD FX-8120
Memory: 6 GB RAM
Graphics: 2GB of Video Memory & NVIDIA GeForce GTX 660, AMD Radeon HD7870
Storage: 50 GB available space
Sound Card: DirectX Compliant Sound card
Additional Notes: Windows 8.1 users may need additional Windows Update files

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 64-bit
Processor: Intel I7-3770, AMD FX 8350 4.0 Ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 4GB of Video Memory & NVIDIA Gefore GTX 780 or GeForce GTX 1060, AMD Radeon R9 290X
Storage: 50 GB available space
Sound Card: DirectX Compliant Sound card


اطلاعات فایل:

Image result for i

حجم فایل: 43 گیگابایت ا 19.4 گیگابایت

حجم هر پارت : 2 گیگابایت

قیمت بازی: 59.99

تاریخ انتشار: 19 / مــهــر / 1395


راهنمای نصب:

Image result for ‫اhow‬‎

آموزش نصب نسخه CODEX بازی:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

 

آموزش نصب نسخه FitGirl بازی:

1) در هنگام نصب، دقت داشته باشید که تیک گزینه های اضافی را بردارید. گزینه های اضافی “Update DirectX”، سایر زبان های غیر از انگلیسی و نسخه های مختلف C++ بازی (در صورتی که دانلود نکرده اید) می باشند. دقت کنید که توصیه می شود تمامی نسخه های 32بیتی و 64بیتی پیش نیاز Microsoft Visual C++ از 2005 الی 2015 را بر روی سیستم خود نصب کنید تا مشکلی نداشته باشید. برای این موضوع، می توانید مجموعه کامل این پیش نیازها را از اینجا دانلود کنید.

2) پس از اتمام نصب، بازی به طور خودکار کرک می شود و نیازی نیست بازی را کرک کنید. بازی را اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

 

آموزش نصب آپدیت Update.1.Incl.CODEX.Crack برای نسخه CODEX بازی:

1) برای نصب این آپدیت شما نیاز به نسخه CODEX بازی دارید. وارد پوشه Update و فایل اجرایی setup.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

2) محل نصب آپدیت را، محل نصب بازی خود انتخاب کنید و اقدام به نصب کنید.

3) پس از اتمام نصب تمامی فایل های پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین کنید و سپس بازی را اجرا نمایید.

 

آموزش نصب آپدیت Update.1.Incl.CODEX.Crack برای نسخه Full Unlocked بازی:

1) این آپدیت برای عزیزانی هست که قبلا نسخه Full Unlocked را دانلود کرده اند (نسخه ای که در وبسایت دانلودها نیست، نسخه بک آپ استیم هست) و می خواهند بازی خود را آپدیت کنند. فایل های موجود در پوشه Update را در محل نصب بازی جایگزین کنید.

2) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین کنید و بازی را اجرا نمایید.





لینک دانلود:

Image result for download link

 

DLCs and Updates

 

 – دانلود آپدیت Update.1.Incl.CODEX.Crack برای نسخه CODEX بازی | لیست تغییرات (کلیک کنید)

 

– دانلود آپدیت Update.1.Incl.CODEX.Crack برای نسخه Full Unlocked بازی | لیست تغییرات (کلیک کنید)

 

=========================================

CODEX Release

 

دانلود به صورت پارت های ۲گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت 8 : Direct Link

دانلود پارت 9 : Direct Link

دانلود پارت 10 : Direct Link

دانلود پارت 11 : Direct Link

دانلود پارت 12 : Direct Link

دانلود پارت 13 : Direct Link

دانلود پارت 14 : Direct Link

دانلود پارت 15 : Direct Link

دانلود پارت 16 : Direct Link

دانلود پارت 17 : Direct Link

دانلود پارت 18 : Direct Link

دانلود پارت 19 : Direct Link

دانلود پارت 20 : Direct Link

دانلود پارت 21 : Direct Link

دانلود پارت 22 : Direct Link

 

=========================================

FitGirl Repack Release

 

دانلود به صورت پارت های ۲گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت 8 : Direct Link

دانلود پارت 9 : Direct Link

دانلود پارت 10 : Direct Link


رمز فایل در صورت نیاز:

Image result for red key

پسورد: www.gtv-dl.ir


راهنمای دانلود

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره تراین بیت بازشود و بعد از گذشت 30 ثانیه روی تولید لینک دانلود کلیک کنید و سپس روی دانلود کلیک و صبر کنید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.
در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.gtv-dl.ir می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.
فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.



مرجع فایل و توضیحات : دانلودها/.