«هوم‌فرانت: انقلاب» نمی‌گذارد حتی برای چند دقیقه هم که شده امیدوار باقی بمانید. به محض فشردن کلید آغاز بازی، همه‌چیز فریاد می‌زند که با یکی از کسل‌آورترین، غیرمفرح‌ترین و پرباگ‌ترین بازی‌هایی طرف هستید که در عمرتان تجربه کرده‌اید. دریغ از یک نکته‌ی خلاقانه. اگر بازی در میانه یا پایان‌ در سراشیبی می‌افتاد، می‌گفتیم خب، منابع ساخت به آخر بازی نرسیده است، اما «انقلاب» از همان میان‌پرده‌ی افتتاحیه پرمشکل است. گرافیک زننده و کهنه و تصاویری که به خاطر افت فریم شدید پرپر می‌زنند یک طرف و دیالوگ‌نویسی خنده‌دار، نقش‌آفرینی غیرطبیعی بازیگرها، طراحی ضعیفِ صحنه‌های اکشن و داستانی که هیچ نکته‌ی قابل‌اشاره‌ای ندارد یک طرف دیگر. بزرگترین سوالی که بعد از آغاز بازی از خودتان می‌پرسید، این است که آیا اصلا کسی این بازی را آزمایش کرده و مهر «تایید» را روی آن زده است؟

Homefront The Revolution PC-VOKSI

هسته‌ی گیم‌پلی همان چیزی است که در «فارکرای» دیده‌اید. شما در یک محیط باز قرار دارید و باید آرام آرام با انجام ماموریت‌های مختلف (مختلف!!!) بخش‌های تحت کنترلِ کره‌ای‌ها را آزاد کنید. راستش را بخواهید در «فارکرای»‌ها هم با خط‌های داستانی یک‌لایه‌‌ای طرفیم، اما چیزی که آنها را سرگرم‌کننده می‌کند، سیستم گیم‌پلی جذابشان است. اگر «انقلاب» در این زمینه حداقل در حد منابع تقلیدش خوب ظاهر می‌شد، خیالمان راحت بود، اما مسئله این است که کل فلسفه‌ی طراحی ماموریت‌های بازی به رفتن از یک نقطه به یک نقطه‌ی دیگر و هک کردن سیستم امنیتی کره‌ای‌ها و انجام دوباره و دوباره و دوباره‌ی کارهایی شبیه به این خلاصه شده است. حتما می‌گویید خب، در «فارکرای» هم همه‌چیز به اسکورت کردن این و نجات دادن آن خلاصه می‌شد.

تنها خلاقیتی که سازندگان در «انقلاب» به خرج داده‌اند، سیستم ارتقا سلاح‌ها است. شما می‌توانید سلاح‌هایی که خریده‌اید را طوری متحول کنید که به سلاح دیگری تبدیل شوند. مثلا شما یک مسلسل معمولی دارید که در مواقع لزوم می‌توانید آن را با دوتا ارتقا به نارنجک‌انداز یا تک‌تیرانداز تبدیل کنید. از آنجایی که همان‌طور که گفتم نشانه‌گیری و تیراندازی یکی از زجرآورترین کارهایی است که در این بازی می‌توانید کنید، این مکانیک مثلا خلاقانه نیز در بازی شکست خورده است. تازه، حتی اگر سیستم تیراندازی بازی مشکلی نداشت، باز خودِ این مکانیک از ریشه ایراد دارد. چه ایرادی؟ تعویض قابلیت‌های اسلحه در بهترین حالت ۱۰ ثانیه طول می‌کشد. تصور کنید شما در یک موقعیت حساس گرفتار شده‌اید و می‌خواهید هرچه سریع‌تر به نارنجک‌انداز سوییچ کنید. در بازی‌های دیگر با فشردن یک کلید سلاح‌تان را تغییر می‌دهید، اما اینجا در حالی که دشمنان شما را به رگبار بسته‌اند باید وارد چرخ انتخاب اسلحه شوید. کلید «شخصی‌‌سازی» را بزنید. کلید مثلث را فشار دهید و با استفاده از استیک سمت راست از بین تغییرات قابل‌دسترس، گزینه‌ی موردنظرتان را انتخاب کنید و منتظر باشید تا انیمیشن پنج ثانیه‌ای تغییر کارکرد تفنگ نمایش داده شود. بله، بازی فاقد قابلیت بازگشت خودکار سلامتی است و با دوتا گلوله باید یک دقیقه به صفحه‌ی لودینگ تمام‌نشدنی بازی خیره شوید!

منبع توضیحات: وبسایت زومجی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10 all x64
Processor: Intel Core i5-4570T (2.9 GHz) or equivalent or AMD FX-6100 (3.3 GHz) or equivalent
Memory: 6144 MB RAM
Graphics: GeForce GTX 560 TI (1024 MB) or equivalent or Radeon R7 260X (2048 MB) or equivalent
Storage: 38 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/8/10 all x64
Processor: Intel Core i5-2500K (3.3 GHz) or equivalent or AMD FX-8320 (3.5 GHz) or equivalent
Memory: 8192 MB RAM
Graphics: GeForce GTX 760 (2048 MB) or equivalent or Radeon HD 7870 (2048 MB) or equivalent
Storage: 38 GB available space

 


تصاویری از محیط بازی:

 

Homefront The Revolution screenshots 01 small دانلود بازی Homefront The Revolution برای PC Homefront The Revolution screenshots 02 small دانلود بازی Homefront The Revolution برای PC

Homefront The Revolution screenshots 03 small دانلود بازی Homefront The Revolution برای PC Homefront The Revolution screenshots 04 small دانلود بازی Homefront The Revolution برای PC

Homefront The Revolution screenshots 05 small دانلود بازی Homefront The Revolution برای PC Homefront The Revolution screenshots 06 small دانلود بازی Homefront The Revolution برای PC


اطلاعات فایل:

Image result for i

حجم فایل: 37.5 گیگابایت

حجم هر پارت : 2 GB

تاریخ انتشار: 18 /مـرداد / 1395


راهنمای نصب:

Image result for ‫اhow‬‎

اول از همه کاربران عزیز حتما دقت کنید که این کرک، مانند کرک فیفا 16 می باشد. یعنی بازی به صورت Bypass فعال سازی شده و کرک نیست. این کرک در واقع از نسخه دمو بازی استفاده میکنه و بعدش بازی کرک میشه. اگر روزی استیم تصمیم بگیره که نسخه دمو بازی رو حذف کنه، بازی شما هم به کل از کار میفته چون با اکانت استیم شما تنظیم هست. گروه VOKSI وعده داده که نسخه کرک شده بدون نیاز به استیم بازی نیز به زودی عرضه میشه.

 این نسخه کرک شده هست و کار میکنه، ولی به هیچ وجه تایید 100% وبسایت نیست. لطفا در دانلودتون دقت کنین.

 

برای نصب بازی مراحل زیر رو بایستی انجام بدید:

1) فایل اجرایی Dlauncher.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.
2) وارد اکانت استیم خود شوید (از سایت استیم می توانید اکانتی برای خود ایجاد کنید).
3) اجازه دهید عملیات پچ شدن بازی به صورت کامل انجام شود.
4) دوباره فایل اجرایی Dlauncher.exe را اجرا کرده و وارد اکانت استیم خود شوید.
5) بازی را اجرا کنید و از آن لذت ببرید.





لینک دانلود:

Image result for download link

 

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت 8 : Direct Link

دانلود پارت 9 : Direct Link

دانلود پارت 10 : Direct Link

دانلود پارت 11 : Direct Link

دانلود پارت 12 : Direct Link

دانلود پارت 13 : Direct Link

دانلود پارت 14 : Direct Link

دانلود پارت 15 : Direct Link

دانلود پارت 16 : Direct Link

————————————-

 - دانلود کرک جداگانه Homefront.The.Revolution-VOKSI بازی

توجه: کرک گروه VOKSI با نسخه v1.06 بازی تست شده و سالم می باشد.


رمز فایل در صورت نیاز:

Image result for red key

پسورد: www.gtv-dl.ir


راهنمای دانلود

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره تراین بیت بازشود و بعد از گذشت 30 ثانیه روی تولید لینک دانلود کلیک کنید و سپس روی دانلود کلیک و صبر کنید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.
در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.gtv-dl.ir می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.
فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.



مرجع فایل و توضیحات : دانلودها/.