داستان بازی روایت گر بخشی از زندگی Ajay Ghale است، که برای پخش کردن خاکستر مادر مرحومش به زادگاهش تبت بازگشته است، اما در این مسیر درگیر جنگ های داخلی تبت می شود و مسیر زندگی اش عوض می شود. جنگ هایی که هیمالیای سفید و برفی را گلگون خواهند کرد و کایرت سرزمینی که در آن جنگل و کوه و دشت در هم تنیده شده اند و قرار است میزبان ماجراجویی های آجای (البته، به همراه ما) باشند. پاگان مین مسبب بدبختی های مردم نپال است. او حاکمی زورگو و مستبد است و می بایست متوقف شود. آجای فردی است، که بازنمی تابد و برای نجات هموطنانش تفنگ به دست می گیرد و وارد جبهه مردمی می شود. حضور واس و شخصیت او در نسخه قبل باعث شده بود، تا بازی زیباتر گردد. در این نسخه سازندگان باز هم همین رویه را تکرار کرده اند و پاگان مین قرار است، این نقش را ایفا کند. او دیوانه بازی است و دیوانگی او از عواملی است، که سازندگان روی آن حساب ویژه ای کرده اند. فردی که لباس صورتی رنگ می پوشد و این کاملا با خشونت و خون ریزی تناقض دارد و این تناقض می تواند در بازی مشخص گردد. او که اصالتی چینی دارد، یک عصیان گر است و خواب و خوراک را از مردم کایرات بریده است، او از قتل و تجاوز واهمه ای ندارد و همه کار می کند، تا به اهداف شومش برسد. داستان بازی کاملا خطی دنبال نمی شود و گیمران مثل نسخه قبل می توانند در بین هر مرحله و ماموریت به خودشان استراحت دهند و کمی در محیط جهان باز بازی به گردش بپردازند.

Far Cry 4 PS3-iMARS

 

در بازی مخفی کاری هم نقش مهمی دارد، همان طور که در نسخه قبل هم این گونه بود و مخفی کاری پیش بردن بازی بسیار لذت بخش تر از زمانی بود، که پر سرو صدا و با شلوغ کاری فراوان بازی را پیش می بردید. پرتاب چاقو، شلیک کردن با Crossbow که در این نسخه به بازی اضافه شده است و خفه کردن که از دیگر راه های مخفی کاری هستند. از دیگر ابزار جدید بازی، وسیله ای است، که با آن می توانید از کوه ها و صخره های بلند هیمالیا بالا بروید و مسیرتان را باز کنید. در ابتدا که بازی معرفی شد و متوجه شدم که بازی در هیمالیا جریان دارد، این موضوع را فهمیدم که بازی باید برخلاف نسخه قبل از ناهمواری های بسیاری برخوردار است. سازندگان بازی هم برای جلوگیری از مشکلات گیم پلی این ابزار کوهنوردی را در بازی قرار داده اند. سازندگانی که خودشان به شخصه به تبت رفته اند و این سرزمین را به چشمان خود دیده اند و خوب می دانند، طبیعت زیبای جنوب آسیا به چه شکل است.

 

یکی دیگر از ویژگی های جدیدی که در نمایش گیمزکام دیدیم، این بود که بازی در بخش های متنوعی جریان پیدا می کند، از قله های پربرف هیمالیا گرفته تا کوهپایه هایی که زمین های کشاورزی و روستاها در آن وجود دارد،. ( باید دانست، که تبت در تمام مناطق از ارتفاع بالاتری نسبت به سطح دریا دارد. سرزمین افسانه ای شانگری لا هم در بازی وجود دارد، که در آن می بایست، با ببر سفید افسانه ای منطقه مبارزه کنید. بومیان این سرزمین با ظاهری عجیب و متعلق به قرن ها پیش حضور دارند. به نظر می رسد، که این سرزمین در توهم و خیال آجای باشد. سرزمینی که برخلاف دیگر بخش های کوهستانی کایرت که با رنگ های سرد آذین بسته شده اند، با رنگ های گرم طراحی شده اند.

 

از آن جایی که یوبیسافت همکاری های وسیعی با سونی انجام می دهد، این بار هم بخش انحصاری را برای دارندگان پلی استیشن قرار داده است. در این بازی گیمر می تواند در هر بخش از بازی (جز در برخی مراحل اصلی) دیگر دوستانش را به بازی خودش بیاورد و با یک دیگر به انجام مراحل بپردازند. چترسواری و هلی کوپتر سواری هم به صورت دونفره امکان پذیر است و آتش زدن و به خون کشیدن دشمنان به صورت دو نفره مطمئنا هیجان بیشتری دارد. چتر سواری به صورت تک نفره هم در برخی از مراحل موجود است و آجای می تواند از قله های مرتفع رشته کوه هیمالیا به پرواز در بیاید و سفر پرمخاطره ای را برای خودش و (همچنین ما) به وجود آورد.

حیوانات بسیاری در بازی حضور دارند و به احتمال زیاد همان نقش بازی قبلی را ایفا می کنند و باعث ارتقا آجای در بخش های مختلف می شوند. مطمئنا فیل مهم ترین حیوان بازی است، که جثه بزرگش از فواصل بسیار دور پیدا می شود. در کل فیل ها حیواناتی هستند، که جذابیت خاصی دارند و استفاده از آن ها در انجام مراحل باعث هیجان انگیزتر شدن بازی می شود. رم دادن گله های فیل ها به سوی پایگاه های دشمن هم در بازی وجود دارد، که می توانید دشمنان را زیرپای آن ها له کنید. کرگدن و ببر و گاو وحشی هم در بازی وجود دارد، اما امیدوارم شاهد حضور پرندگان بزرگ هم در بازی باشیم و شکار آن ها هم جزو ملزومات بازی باشد، زیرا شکار پرندگان در هوا می تواند چالش برتری باشد.

 

گرافیک بازی هم به مانند نسخه قبلی می تواند، بدرخشد. گرافیک نسخه قبلی که طرفداران برای تعریف از آن می گفتند، که می توانید در آن علف ها و چمن ها را یکی یکی بشمارید. کیفیت بافت ها و نورپردازی در بازی حرف اول را می زد. البته، ایراداتی همچون نادیده گرفته شدن پای شخصیت بازی هم در بازی وجود داشت، که امیدواریم در این بازی وجود نداشته باشد.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا

 

تصاویری از محیط بازی:

Far Cry 4 screenshots 01 small دانلود بازی Far Cry 4 برای PS3 Far Cry 4 screenshots 02 small دانلود بازی Far Cry 4 برای PS3

Far Cry 4 screenshots 03 small دانلود بازی Far Cry 4 برای PS3 Far Cry 4 screenshots 04 small دانلود بازی Far Cry 4 برای PS3

Far Cry 4 screenshots 05 small دانلود بازی Far Cry 4 برای PS3

 

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3 :

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم افزار MultiMan می باشند.

۲) تمامی بازی های قرار گرفته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کافی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن فایل های پچ و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به صفر می باشد.

۳) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به فروم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید و در صورت بروز مشکل در بخش نظرات وبسایت ، مشکل خود را نوشته تا حد امکان به برطرف سازی آن پرداخته شود.

۴) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، نسخه CFW 4.65 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید وبسایت گتوند دانلود نمی باشند.

 

caution دانلود بازی Far Cry 4 برای PS3 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 


لینک دانلود بازی

 حجم :9.05 GB (گیگابایت)(به صورت پارت های 1000 مگابایتی)

 منبع: دانلود ها    ا    http://downloadha

 رمز: اگر احیانا خواست کامنت بزنید

caution دانلود بازی Far Cry 4 برای PS3 هشدار: تمامی پارت هایی که هم اکنون آماده دانلود کرده ایم از سایت دانلود ها گرفته شده و بررسی شده اند لذا قبل از دانلود راهنما را به طور کامل مطالعه فرمایید

 لینک های دانلود:

دانلود پارت1: trainbit

دانلود پارت2: trainbit

دانلود پارت3: trainbit

دانلود پارت4: trainbit

دانلود پارت5: trainbit

دانلود پارت6: trainbit

دانلود پارت7: trainbit

دانلود پارت8: trainbit

دانلود پارت9: trainbit

دانلود پارت10: trainbit