وقتی به گذشته نگاه می‌کنیم و سراغ بازی‌های قدیمی‌تر می‌رویم، خیلی راحت جای پای استودیو ناتی‌داگ در شکل‌گیری خاطرات‌مان از بازی‌های ویدیویی را حس می‌کنیم؛ از آن کِراش‌ِ دوست‌داشتنی تا جک و دکستری که تأثیر زیادی روی بازی‌های هم‌سبک خود داشتند. حالا در زمان سفر کنیم و به روزی برسیم که این استودیو برای اولین بار نِیتِن دریک را به شخصیت‌های بی‌شمار بازی‌های ویدیویی اضافه کرد.

نِیتِن نه قهرمان است و نه ضدقهرمان؛ نمی‌توانیم او را در هیچ کدام از این دو دسته قرار دهیم. نِیتِن دریک بیشتر به یک شخصیت خاکستری شبیه است که در آنِ واحد می‌تواند هم خوب باشد و هم بد. بی‌هیچ شکی، نِیتِن در ذهن طرفدارانش شخصیت خوبی دارد، اگرچه بدون درنگ دشمنان را می‌کشد و دنبال دزدیدن گنج‌های معروف دنیا می‌رود اما دوست‌داشتنی است. بامزه است و البته نترس. وقتی نِیتن در نسخه‌ی اول بازی سراغ گنج اِلدورادو رفت، شاید کمتر کسی فکر می‌کرد داستان دزدیدن گنج‌های معروف و آغاز قصه با گشتن دنبال تابوت جدش یعنی سِر فرانسیس دریک آن‌قدر معروف و محبوب شود تا به یکی از بهترین سری بازی‌های متولد شده در نسل هفتم کنسول‌های خانگی تبدیل شود.

Uncharted.4.A Thief’s.End.CUSA00341.USA.PSN.PS4 – Update 1.16

 

وقتی آنچارتد ۴ شروع می‌شود، نمی‌توان نشانی از نِیتن دریک سابق پیدا کرد. نه شوقی، نه هیجانی، نه گنجی و نه حتی یک اسلحه واقعی! حالا او و النا فیشر، همراهش در نسخه‌های مختلف که یک روزنامه‌نگار مستقل است، نقش همسری را برای نِیتِن دریک بازی می‌کند که روزهای پرمخاطره‌ی زیادی را با او تجربه کرده است. شاید آغاز آنچارتد ۴ آن هیجان سابق را نداشته باشد، شاید داستان بازی سریع پیش نرود اما باید بیشتر به نِیتن مهلت داد. او حالا یک کار روزمره دارد، رییس دارد، همسر دارد و در یک خانه‌ی بزرگ سه‌خوابه زندگی می‌کند. ولی این آرامش را کسی به هم می‌زند که همه خیال می‌کردند ۱۵ سال پیش مرده است. وقتی سم (برادر نیتن) و نِیتن بعد از ۱۵ سال دوباره یکدیگر را می بینند، داستان بازی آغاز می‌شود.

 

تنوع محیط‌های بازی اگرچه خیلی زیاد نیست و بیشتر آن در محیط‌های جنگلی طی می‌شود، اما با این حال همین محیط‌های اندک آنقدر خوب و بزرگ طراحی شده‌اند که نمی‌توان خرده‌ای به آن‌ها گرفت. وقتی صحبت از محیط‌های بزرگ می‌شود، به صحبت‌های پیش از عرضه‌ی کارگردانان بازی می‌رسیم. اینکه آنچارتد ۴ بر خلاف نسخه‌های پیشین خود دیگر یک بازی کاملاً خطی نیست و تنها یک مسیر وجود ندارد. در آنچارتد ۴، محیط‌های بازی به قدری بزرگ و عظیم طراحی شده‌اند که گاهی اوقات مبهوت عمق دید موجود در آن‌ها می‌شوید. وقتی بالای برج یا صخره‌ای می‌ایستید، خیلی راحت می‌توان تا دوردست‌ها را دید و نه یک بار، بلکه بارها و بارها تا دوردست‌ها را تماشا کرد. این بزرگی محیط‌های بازی روی گیم‌پلی هم تأثیر داشته است. این تأثیر باعث شده تا آنچارتد ۴ مانند بازی‌های قبلی یک ماجراجویی خطی صِرف نباشد. اگرچه سرانجام یک دزد همچنان یک بازی داستان‌محور و خطی محسوب می‌شود اما این بار فقط یک راه برای رسیدن به مقصد وجود ندارد و می‌توانید از راه‌های مختلفی در بازی پیشروی کنید.

 

گیم‌پلی آنچارتد ۴ ترکیبی از پیاده‌سازی لذت‌بخش‌ترین المان‌های بازی‌های ویدیویی است. آنچارتد ۴ مانند نسخه‌های پیشین خود یک بازی اکشن-ماجرایی سوم‌شخص مملو از المان‌های سکوبازی (پلتفرمینگ)، حل معما، تیراندازی و البته مخفی‌کاری است. نکته‌ای که خیلی در آنچارتد ۴ خودنمایی می‌کند، الهامی است که از بازی قبلی استودیو ناتی‌داگ یعنی The Last of Us گرفته شده است. این تأثیرپذیری را می‌توان در بخش مخفی‌کاری بازی مشاهده کرد. در آنچارتد ۴ می‌توانید با توجه به المان‌های محیطی و البته مخفی ماندن از دید دشمنان، آن‌ها را بدون هیچ سر و صدایی از بین ببرید. در این راه می‌توانید با نشانه‌گیری روی آن‌ها و فشردن دکمه L3، به دشمنان را نشانه‌‌گذاری کنید  و سپس یک به یک آن ها را از میان بردارید. البته، این بدین معنا نیست که آنچارتد ۴ را می‌توان با بازی‌های سبک مخفی کاری مقایسه کرد. مخفی‌کاری تنها بخشی از چندین و چند جزء گیم‌پلی بازی است که به انتخاب نحوه‌ی بازی شما برمی‌گردد. مخفی‌کاری در آنچارتد ۴ بسیار ساده‌تر از بازی‌های دیگر است. یعنی وقتی در درجه سختی متوسط، دشمنان شما را می‌بینند خیلی راحت می‌توانید دوباره قایم شوید و هیچ اتفاقی هم برایتان نخواهد افتاد. البته این موضوع را نمی‌توان جز نکات منفی بازی دانست زیرا همانطور که اشاره شد، مخفی‌کاری تنها یک جزء از گیم‌پلی متنوع آنچارتد ۴ است نه بخش بزرگی از آن.

منبع توضیحات: زومجی

تصاویری از محیط بازی

Uncharted-4-ps4-screenshots Uncharted-4-ps4-screenshots

Uncharted-4-ps4-screenshots Uncharted-4-ps4-screenshots

Uncharted-4-ps4-screenshots Uncharted-4-ps4-screenshots


سیستم مورد نیاز

PlayStation 4

Online Play (Optional)


اطلاعات فایل:

Image result for i

حجم فایل: 46.4 گیگابایت ا 8.3 گیگابایت

حجم هر پارت : 2 گیگابایت

قیمت بازی: 59.99 دلار

تاریخ انتشار: 22 / آبــــــان / 1395



لینک دانلود:

Image result for download link

 

USA PSN (Region 1) Release

 

 دانلود به صورت پارت های 2گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت 8 : Direct Link

دانلود پارت 9 : Direct Link

دانلود پارت 10 : Direct Link

دانلود پارت 11 : Direct Link

دانلود پارت 12 : Direct Link

دانلود پارت 13 : Direct Link

دانلود پارت 14 : Direct Link

دانلود پارت 15 : Direct Link

دانلود پارت 16 : Direct Link

دانلود پارت 17 : Direct Link

دانلود پارت 18 : Direct Link

دانلود پارت 19 : Direct Link

دانلود پارت 20 : Direct Link

دانلود پارت 21 : Direct Link

دانلود پارت 22 : Direct Link

دانلود پارت 23 : Direct Link

دانلود پارت 24 : Direct Link

=========================================

USA PSN (Region 1) Update 1.16

دانلود پارت 1 : Direct Link

دانلود پارت 2 : Direct Link

دانلود پارت 3 : Direct Link

دانلود پارت 4 : Direct Link

دانلود پارت 5 : Direct Link

 


رمز فایل در صورت نیاز:

Image result for red key

پسورد: www.gtv-dl.ir


راهنمای دانلود

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره تراین بیت بازشود و بعد از گذشت 30 ثانیه روی تولید لینک دانلود کلیک کنید و سپس روی دانلود کلیک و صبر کنید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.
در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.gtv-dl.ir می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.
فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.



مرجع فایل و توضیحات : دانلودها/.