Glary Utilities Pro مجموعه‌ای از ابزارهای کاربردی سیستم به منظور ثبات، افزایش سرعت، تعمیر و محافظت از سیستم شما می باشد. این برنامه به شما اجازه حذف فایل های زائد، کلیدهای رجیستری نامعتبر و تمامی ردپاهای به جا مانده از وبگردی‌های شما را می‌دهد. به وسیله این نرم افزار شما همچنین می‌توانید مدیریت و پاک سازی مرورگر، آنالیز فضای استفاده شده هارد دیسک و شناسایی فایل‌های تکراری بر روی سیستم را انجام دهید. از این گذشته این نرم افزار دارای آیتم‌هایی برای بهینه سازی حافظه، پیدا کردن، ثابت کردن، حذف میانبرهای نامعتبرویندوز، مدیریت برنامه هایی که در هنگام بوت شدن سیستم شروع به کار می‌نماید و عزل کردن برنامه‌ها می‌باشد.

نکاتی مهم درباره بعضی ابزارهای این برنامه:
- استفاده از ابزارهای «حذف پوشه‌های خالی» و «خذف فایل‌های مشابه» به شدت خطرناک است و اصلاً توصیه نمی‌شود.
استفاده بی توجه از این قابلیت‌ها در اغلب موارد باعث خراب شدن سیستم و به هم ریختن ویندوز می‌شود، اگر واقعاً می‌خواهید از این قابلیت استفاده کنید، باید با دقت تک تک گزارش‌ها را کنترل کنید تا فایل‌های سیستمی آسیب نبینند.
- خالی کردن بیش از حد فضای RAM توسط قابلیت «Free up memory» باعث آسیب دیدن به ویندوز و حذف فایل‌های موقتی مهم می‌شود، پیشنهاد می‌شود بیشتر از مقدار توصیه شده فضای RAM را خالی نکنید.
- هرگز برنامه‌هایی را که نمی‌شناسید در قسمت «Startup Manager» غیر فعال نکنید، ممکن است ویندوز دچار مشکلات اساسی شود.
- هرگز عملیات یکپارچه سازی هارد را با این گونه برنامه‌ها انجام ندهید و به جای آن از ابزار تخصصی برای این کار استفاده کنید.
- استفاده از ابزار مدیریت Driver های ویندوز در این برنامه پیشنهاد نمی‌شود، به جای از ابزار پیشرفته‌تر و بهتری استفاده کنید.
- استفاده از قابلیت «حذف برنامه‌ها» اصلاً پیشنهاد نمی‌شود چون این قسمت بسیار ضعیف عملکرده و بهتر است به جای آن از ابزار مخصوص برای این کار بهره بگیرید.
- استفاده از قابلیت «ضد بدافزار» این برنامه هرگز جای ضد ویروس‌های رایج در بازار را نمی‌گیرد.

اطلاعات فایل:

Image result for i

حجم فایل: 15.22 مگابایت

نسخه های موجود : 5.45.0.75

تاریخ انتشار: 08 /تیـــر / 1395


راهنمای نصب:

Image result for ‫اhow‬‎

1) پس از دانلود فایل را اکسترکت و نصب کنید

2) با استفاده از keygan شمار سریال تولید و برنامه را ریجیستر کنید.

3)از برنامه لذت ببرید!





لینک دانلود:

Image result for download link

  ترین بیت  


رمز فایل در صورت نیاز:

Image result for red key

پسورد: www.gtv-dl.ir


راهنمای دانلود

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره تراین بیت بازشود و بعد از گذشت 30 ثانیه روی تولید لینک دانلود کلیک کنید و سپس روی دانلود کلیک و صبر کنید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.
در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.gtv-dl.ir می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.
فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.



مرجع فایل و توضیحات : پی سی دانلود/.