شاید شما هم تا به حال با این مواجه شدید که بعضی بازی ها چند نفره دسته های کامپیوتر را پشتیبانی نمی کنند و فقط دسته های xbox را پشتیبانی می کنند برای همین شما به یک نرم افزار احتیاج دارید که دسته ها را با کامپیوتر سازگار کند ما برای شما نرم افزار x360ce را به صورت رایگان در اینجا قرار داده ایم از معروف ترین این ها می توان به بازی blur اشاره کرد.

"به روز رسانی 95/03/23"

"نسخه 3.2.9.81 جایگزین و پست بروز شد"

سیستم مورد نیاز

Operating System: Windows XP/Vista/7/8/8.1/10
Memory (RAM): 128MB of RAM required
Hard Disk Space: 5MB of free space required.


اطلاعات فایل:

Image result for i

حجم فایل: 2 مگابایت

تاریخ انتشار: june-12-2016

قیمت: 0 دلار


راهنمای نصب:

Image result for ‫اhow‬‎

1) گیم پد رو به کامپیوتر متصل می کنید و برنامه رو اجرا می کنید.

2) بهتره که به اینترنت متصل بشید تا به طور اوتوماتیک تنظیمات رو برای شما بدست بیاره. 

2.1)همیشه موفق به این کار نمیشه و بعضی وقتها شما مجبور میشید که تنظیمات رو خودتون انجام بدید.

2.2) اگر به اینترنت متصل نیستید و دسته ی شما از نوع شوکدار هست، از قسمت "Preset" گزینه ی "Philips wireless PC Controller" رو انتخاب کنید، چون تنظیماتش خیلی شبیه به اونچیزی هست که شما نیاز دارید.

3) حالا تک تک دکمه ها و آنالوگ ها رو امتحان کنید ببینید کار می کنند یا نه.

3.1) حالا دکمه ی آنالوگ رو روشن کنید و کارکرد هر دو آنالوگ رو امتحان کنید. (برای خیلی از بازی ها شما نیاز دارید که دکمه ی آنالوگ رو روشن بذارید.)

4) اگه هر کدوم از دکمه ها کار نمی کردند یا اشتباه تنظیم شده بودند، از منوی هر دکمه (اول empty کنید) گزینه ی Record رو انتخاب کنید و تنظیمات درست رو با فشار دادن دکمه ی صحیح روی دسته، یا جهت دادن به آنالوگ ها، وارد کنید.

5) اگر تمام تنظیمات صحیح بود، گزینه ی "save" رو انتخاب کنید و از برنامه خارج بشید.

5.1) (مهم) در بعضی بازی ها وقتی دسته رو وصل میکنید دیگه با کیبرد نمیشه کار کرد یا اینکه کیبرد هم همان شخصیتی که گیم پد کنترل میکنه رو کنترل میکنه. برای اینکه همچین مشکلی پیش نیاد فایل x360ce.ini رو با notepad باز کنید و در قسمت [Mapping] جلوی PAD1 رو خالی بگذارید. البته باید همون عبارتی که جلوی PAD1 نوشته شده بود رو در جلوی PAD2 یا PAD3 یا PAD4 بنویسید که اگر این کار رو نکنید گیم پد شما باز شناخته نمیشه. 

6) فایل های xinput1_3.dll و x360ce.ini رو در داخل فولدری که فایل اجرایی بازی قرار داره کپی کنید.

6.1) بعضی بازی ها به تنظیمات بیشتری نیاز دارند. از جمله اینکه باید از قسمت option همین نرم افزار فایلهای xinput1_2.dll و xinput1_1.dll و xinput9_1_0.dll رو انتخاب و تولید کنید و در پوشه ی بازی کپی کنید.

7) بازی رو اجرا کنید.

8) وقتی بازی رو اجرا کردید صدای "بوق" خواهید شنید. این یعنی فایل نرم افزار به درستی شناخته شد.

منبع آموزش :  4-player.ir

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.


لینک دانلود:

Image result for download link

    سرور ترین بیت نسخه 3.2.9.81 = جدید

    سرور بیان باکس نسخه 3.2.9.81 = جدید

    سرور ترین بیت نسخه 3.2.8 = قدیمی


رمز فایل:

Image result for red key

پسورد:  www.gtv-dl.ir


راهنمای دانلود

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره تراین بیت بازشود و بعد از گذشت 30 ثانیه روی تولید لینک دانلود کلیک کنید و سپس روی دانلود کلیک و صبر کنید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.
در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.gtv-dl.ir می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.
فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.