LEGO STAR WARS The Force Awakens PC-CODEX

لینک دانلود از سرور کمکی به پست اضافی شد

سرانجام یکی از عناوین پر انتظار امسال یعنی LEGO Star Wars: The Force Awakens برای پلتفرم PC عرضه شد! شاید تا به حال یکی دو تا از بازی‌های لگو را بازی کرده و با سبک آن‌ها آشنا باشید. اما بازی اکشن-ماجراجویی Lego Star Wars: The Force Awakens ویژگی‌های جدیدی را در خود دارد.  از جمله ویژگی‌های این بازی توانایی سنگرگیری است که شاید بتوان گفت به این شکل در بازی‌های لگوی پیشین ندیده بودیم. علاوه بر این، مبارزات شلوغ فضایی هم در گیم‌پلی گنجانده شده است تا علاوه بر جذاب‌تر کردن بازی، به اسم آن هم معنای بیشتری ببخشد.  شما در این بازی نقش شخصیت پُو دَمِرون را بر عهده خواهید داشت. همچنین، پس از فرار پو و فین از استار دیسترویر، بخشی هم در فضا  وجود دارد که در آن شما کنترل یک جنگنده‌ی تی‌آی‌ای را به دست می‌گیرید. در این قسمت جنگده‌های تی‌آی‌ای و توپخانه‌های دیگری هم هستند که می‌توانید با آنها مبارزه کنید. تا کنون پنج نسخه از بازی Lego Star Wars از سال ۲۰۰۵ منتشر شده است که The Force Awakens جدیدترین نسخه محسوب می‌شود.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7/8/10
Processor: Intel Core 2 Quad Q6600 (2.4 GHz) / AMD Phenom x4 9850 (2.5 GHz)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GT 430 (1024 MB)/ Radeon HD 6850 (1024 MB)
DirectX: Version 9.0c
Network: Broadband Internet connection
Storage: 14 GB available space
Sound Card: DirectX compatible
Additional Notes: Windows XP and DirectX® 9.0b and below not supported

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP/Vista/7/8/10
Processor: Intel i5, 4 x 2.6 GHz or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 480 or ATI Radeon HD 5850 or better, 1Gb RAM
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 14 GB available space
Sound Card: DirectX compatible
Additional Notes: Windows XP and DirectX® 9.0b and below not supported


اطلاعات فایل:

Image result for i

حجم فایل: 15.7 گیگابایت

حجم هر پارت : 2 گیگابایت

تاریخ انتشار: 09 /تیـــر / 1395


راهنمای نصب:

Image result for ‫اhow‬‎

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.





لینک دانلود:

Image result for download link

 

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت 6 : Direct Link

دانلود پارت 7 : Direct Link

دانلود پارت 8 : Direct Link

لینک دانلود کمکی ترین بیت


رمز فایل در صورت نیاز:

Image result for red key

پسورد: www.gtv-dl.ir


راهنمای دانلود

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره تراین بیت بازشود و بعد از گذشت 30 ثانیه روی تولید لینک دانلود کلیک کنید و سپس روی دانلود کلیک و صبر کنید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.
در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.gtv-dl.ir می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.
فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.



مرجع فایل و توضیحات : دانلودها/.