از دیر باز هدف EA Sports، ساخت یک شبیه ساز ناب از ورزش فوتبال بوده که تا حدودی توانسته به این هدف والای خود نزدیک شود. فیفا ۱۵ با از بین رفتن محدودیت های نسل قبل آمده است که تاریخ ساز شود و با تبدیل شدن به یک عنوان خلاقانه انتظارات طرفداران را برآورده کند. در میان این‌ها گرافیک سری بازی های فیفا کاملا مجزا و خوش ساخت بوده که انتظار می‌رود با ورود به نسل هشتم با گرافیکی زیبا تر نیز طرف باشیم. اولین گام EA Sports برای موفقیت، تغییر دادن کلی موتور بازی از Impact Engine به Ignite بود؛ البته Ignite نسخه ارتقاء یافته Impact Engine است که برای درخشش در نسل هشتم کاملاً بهینه سازی و آماده شده است. این موتور سال قبل در نسخه‌ی نسل هشتمی فیفا ۱۴ مورد استفاده قرار گرفت و در عین حال توانست نظرات مثبت بسیار زیادی را به دنبال داشته باشد. سال قبل زمان کافی برای بهینه سازی کامل این موتور در بازی فیفا ۱۴ نبود، امید است، در عنوان فیفا ۱۵ شاهد گرافیکی کاملاً زیباتر و بهینه تر شده باشیم. زمین بازی تغییرات گسترده‌ای در خود دیده است. به لطف Ignite، چمن ها خیلی راحت در بازی کنده می‌شوند و تا پایان نیز به هم به همان صورت باقی می‌مانند! چمن ها کاملاً واقعی به نظر می‌رسند و جزئیات وصف نشدنی آن هوش از سرتان می‌برد! در تصویر روبه‌رو افکت باران عالی کار شده است؛ به گونه‌ای که تمام قطرات آن پس از برخورد با زمین متلاشی می‌شوند. جزییات خیره کنندهِ گرافیکی، حتی‌ در تور دروازه ها نیز متاثر بود‌ه‌ است؛ تور دروازه ها کاملاً جدا از زمین می باشند و اگر شوت محکمی به تور بخورد، تور از زمین جدا می‌شود. علاوه بر این هنگامی که توپی به تیرک برخورد می‌کند، بر تور دروازه نیز تاثیر گذار است، تور تکان می‌خورد و اگر هوا بارانی یا برفی باشد، قطرات باران و یا دانه‌های برف از روی آن پایین می‌ریزند. این همه جزئیات هر آدمی را سیر می‌کند اما زمانی که بفهمید پرچم کرنر نیز منعطف است و با برخورد توپ به آن حرکت می‌کند، دیگر چیزی از گرافیک این عنوان نمی‌خواهید. هنوز ادامه دارد، در این عنوان و بر اساس تریلر های منتشر شده شاهد طراحی بسیار عالی لباس ها نیز بودیم؛ لباس ها کاملاً از بدن بازیکنان جدا هستند و با زدن یک تکل لباس ها سبزرنگ و کثیف می‌شوند. با بالا رفتن جزئیات که البته با ورود به نسل هشتم کاملاً هم طبیعی است، انتظارات را بیش از حد از گرافیک این عنوان بالا می‌برد.

FIFA 15 screenshots 02 small دانلود بازی FIFA 15 برای XBOX360

FIFA 15 screenshots 03 small دانلود بازی FIFA 15 برای XBOX360 FIFA 15 screenshots 04 small دانلود بازی FIFA 15 برای XBOX360

FIFA 15 screenshots 05 small دانلود بازی FIFA 15 برای XBOX360

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

download دانلود بازی FIFA 15 برای XBOX360 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

 

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت ۸ : Direct Link

دانلود پارت ۹ : Direct Link

رمز فایل: www.downloadha.com