بدون شک علم و صنعت بازی سازی سال به سال در حال افزایش و پیشرفت است پس قطعا سال 2016 بهترین سال ها و غافلگیر ترین کننده آن بود . و طوری که سر در گم در خرید و انتخاب بازی ها بودیم ساعاتی پیش مراسم The Game Awards برگزار شد تا ما را در خرید و انتخاب بازی ها بیشتر راهنمایی کند . همان طور که شاید گمان می کردیم بازی Overwatch با یک سر و گردن بالاتر نسبت به رقبا جایزه اصلی این مراسم یعنی  نشان بهترین بازی سال را گرفت . مراسم The Game Awards امسال با پیشرفت قابل توجهی نسبت به سال های قبل با شکل و نظم بهتری برگزار شد و در طول 2 ساعت این مراسم علاوه بر انتخاب بهترین بازی ها گریزی شد به بازی هایی که سال های آینده به بازار خواهند آمد . هم اکنون می توانید این مراسم را با سه کیفیت متفاوت از گتوند دانلود رایگان دریافت کنید.

ا زیرنویس فارسی اضافه شد ا

اطلاعات فایل:

Image result for i

حجم فایل:  4050 مگابایت ، 2180 مگابایت ، 1200 مگابایت ، 52 مگابایت

نسخه های موجود :  Web-dl 720p -1080p - 480p

تاریخ انتشار: 12/ آذر / 1395


اسکرین شات از فایل ویدیویی:


لینک دانلود:

Image result for download link

 ویدیو مراسم WEB-DL Release

 

http://www.downloadha.com/images/download.gif – دانلود مراسم با کیفیت WEB-DL 1080p لینک مستقیم

 – دانلود مراسم با کیفیت WEB-DL 720p لینک مستقیم

 – دانلود مراسم با کیفیت WEB-DL HEVC x265 720p لینک مستقیم

 – دانلود مراسم با کیفیت WEB-DL 480p لینک مستقیم

 – دانلود مراسم با کیفیت WEB-DL 360p لینک مستقیم

 – دانلود زیرنویس فارسی

=======================================

ویدیو معرفی بهترین بازی ها در بخش های مختلف

دانلود ویدیو با لینک مستقیم

=======================================

ویدیو تریلر ها WEB-DL Release

کیفیت WEB-DL 1080p

دانلود تمامی تریلر های پخش شده با لینک مستقیم

نمونه کیفیت ویدیو ها ی 1080

کیفیت WEB-DL 720p

دانلود تمامی تریلر های پخش شده با لینک مستقیم

نمونه کیفیت ویدیو ها ی 720

دانلود زیرنویس فارسی

مدت زمان مراسم : 2 ساعت و 47 دقیقه


رمز فایل در صورت نیاز:

Image result for red key

پسورد: www.gtv-dl.ir


راهنمای دانلود

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره تراین بیت بازشود و بعد از گذشت 30 ثانیه روی تولید لینک دانلود کلیک کنید و سپس روی دانلود کلیک و صبر کنید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.
در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.gtv-dl.ir می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.
فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.



مرجع فایل و توضیحات : دانلودها/.