Speech2Go نرم افزاری کم حجم و در عین حال کاربردی برای تبدیل متون مختلف به گفتار است. در این نرم افزار می توان متون و یا اسناد مورد نظر مانند کتاب، اطلاعات آنلاین و یا دیگر منابع را به محیط آن وارد نمود تا شروع به خواندن آن ها کند. همچنین S2G دارای ماژول های تشخیص کاراکتر نوری است که آن را قادر می سازد تا حتی متن های موجود در عکس ها را تشخیص داده و بخواند. برنامه ی حاضر فایل های متنی با فرمت های DOC ،XLS ،PPT ،RTF ،ODT ،ODS ،ODP ،ODG ،DOCX ،XLSX ،PPTX ،PAGES ،NUMBERS ،KEYNOTE ،FODP ،FODS ،FODT ،PDF ،EML و HTML را پشتیبانی می کند و به کاربر امکان می دهد تا فایل صوتی متن ورودی را با فرمت MP3 و یا WAV ذخیره نماید.

منبع توضیحات

قابلیت های کلیدی نرم افزار Speech2Go:
- پشتیبانی از تمامی صداهای SAPI
- ساخت فایل صوتی با فرمت های MP3 و WAV
- پشتیبانی از بیش از 10 فرمت فایل متنی
- دارای ماژول OCR برای تشخیص نوری کاراکتر ها
- رابط بصری ساده
- و ...


لینک های دانلود نسخه 2.7

 حجم : 2.4 مگابایت

 فرمت فایل : Apk

 منبع: گتوند دانلود ا    www.Gtv-dl.ir

 رمز در صورت وجود:  www.p30download.com

 لینک های دانلود: 

دانلود لینک مستقیم


راهنمای فعالسازی

- نرم افزار را نصب کنید.
2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار* کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز های 7 و 8 و یا 10 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
4- نرم افزار را اجرا کنید و با وارد نمودن کلید دلخواه آن را فعال کنید برای نمونه از کلید روبرو استفاده کنید: 111111-111111-111111-111111-111111

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:
- در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.
- در ویندوز 7 و 8 و 10: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.