Kubo and the Two Strings Web-DL (2016) Mkv

|نسخه های بلوری Bluray 720p & 1080p جهت دانلود قرار گرفت|

نام انیمیشن: Kubo and the Two Strings – کوبو و دو ریسمان
سال انتشار: ۲۰۱۶
ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، خانوادگی
مدت زمان: ۱۰۱دقیقه
کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p/Web-DL 720p/Web-DL 1080p
IMDB
زیرنویس فارسی: دارد
زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: یک نوجوان به نام کوبو باید به دنبال یک سری وسایل جادویی برود تا بتواند روحی از گذشته را شکست دهد. داستان این انیمیشن در ژاپن و یک دوران اساطیری می‌گذرد (داستانی که اجازه‌ی روایت دید, نقطه‌نظر و محیطی متفاوت را می‌دهد). اگرچه فیلم به‌شدت محوریت شرقی دارد اما تولیدکننده‌ی آن استودیو Laika در ایالات‌متحده است که انیمیشن‌هایی همچون کورالین، پارا نورمن و هیولاهای جعبه‌ای در کارنامه‌ی خود دارد. همانند کارهای اولیه کارنامه‌ی خود(کارهایی که تراویس نایت کارگردان کوبو در نقش انیماتور ارشد فعالیت می‌کرد) این انیمیشن نیز از تکنیک استاپ_ موشن استفاده می‌کند(برخلاف خیلی از انیمیشن‌ها که از CGI استفاده می‌کنند) و یکی از بهترین نمونه‌های این سبک را تا به امروز است. استاپ موشن این انیمیشن بسیار روان است و بافت‌های آن بسیار باکیفیت و با جزئیات هستند. اگرچه CGI جزئیات بیشتری را به نمایش می‌گذارد اما استاپ_موشن تجربه‌ی ملموس‌تری را عرضه می‌کند و …

اطلاعات فایل:

Image result for i

حجم فایل:  متغیر بنا به نسخه مورد نظر !

نسخه های موجود : Bluray 720p/Bluray 1080p

تاریخ انتشار: 20/ آبان / 1395


توضیحات این نسخه:

Bluray 720p/Bluray 1080p


نمونه کیفیت :

Image result for ‫اhow‬‎

BluRay 1080p | BluRay 720p

لینک دانلود:

Image result for download link

BluRay 1080p

 BluRay 720p 

زیرنویس فارسی  |  زیرنویس انگلیسی


رمز فایل در صورت نیاز:

Image result for red key

پسورد: www.gtv-dl.ir


راهنمای دانلود

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره تراین بیت بازشود و بعد از گذشت 30 ثانیه روی تولید لینک دانلود کلیک کنید و سپس روی دانلود کلیک و صبر کنید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.
در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.gtv-dl.ir می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.
فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.



مرجع فایل و توضیحات : دانلودها/.