AirDroid یکی از ابزار‌های کاربردی موجود برای کنترل گوشی‌های‌هوشمند اندرویدی از طریق پی‌سی است. توسعه‌دهندگان AirDroid بالاخره در نسخه‌ی 3 که به تازگی منتشر شده، علاوه بر امکان دسترسی به گوشی از طریق سرویس ابری، نسخه‌ی کلاینت را برای ویندوز و مک منتشر کردند که امکان استفاده از AirDroid را بدون نیاز به مرورگر میسر کرده است.AirDroid از جمله‌ کاربردی‌ترین سرویس‌هایی است که برای پلتفرم اندروید توسعه یافته است. پیش‌تر و قبل از عرضه‌ی نسخه‌ی جدید این اپلیکیشن که چهارشنبه‌ی گذشته منتشر شد، تنها راه دسترسی به این سرویس استفاده از مرورگر روی پی‌سی بود، اما این کمپانی در آخرین اقدام خود، نرم‌افزار کلاینت اختصاصی خود را برای سیستم‌عامل ویندوز و مک منتشر کرد. با استفاده از این نرم‌افزار‌ می‌توان بدون نیاز به مرورگر از قابلیت‌هایی چون دریافت اعلانیه‌ برای پیام‌ها، مکالمات دریافتی با امکان دریافت تماس یا رد کردن آن اشاره کرد. در حال حاضر نرم‌افزار کلاینت مشکلاتی دارد که از جمله‌ی آن می‌توان به هنگ کردن کلاینت ویندوز در زمان دریافت مکالمات اشاره کرد که براساس اطلاعات ارائه شده توسط توسعه‌دهندگان AirDroid، این مشکل در آینده‌ی نزدیک حل خواهد شد.

نرم افزار های انتقال فایل سریع بین گوشی و کامپیوتر برای کسانی که مشکل دارند برای دانلود کلیک کنید

منبع توضیحات : زومیت مطالعه بیشتر درzomit.com

" به روز رسانی نسخه قبل"

قابلیت ریموت شدن به گوشی نیز قابلیت دیگری است که در آخرین بروزرسانی به AirDroid اضافه شده است. البته این ویژگی تنها برای برخی از گوشی‌ها که توسط این کمپانی اعلام خواهد شد در حالت روت شده قابل استفاده است. ضمنا در حال حاضر این ویژگی برای گوشی‌های‌هوشمندی که از اندروید آبنبات چوبی استفاده کنند، قابل استفاده نیست. از جمله‌ امکانات کاربردی دیگر این اپلیکیشن، می‌توان به Find Phone اشاره کرد که از طریق آن می‌توانید موقعیت مکانی گوشی خود را روی نقشه پیدا کنید. با استفاده از AirDroid 3 می‌توان به فایل‌های درون حافظه‌ی داخلی گوشی دسترسی پیدا کرد. ضمنا امکان ارسال پیام کوتاه بدون نیاز به در دست گرفتن گوشی نیز فراهم شده است. در صورت وجود هر گونه اعلان از جانب اپلیکیشن‌ها در گوشی، نرم‌افزار کلاینت دسکتاپ قادر است آن را نمایش دهد. اپلیکیشن AirDroid بصورت رایگان برای اندروید ارائه شده، اما برای استفاده از برخی امکانات باید اشتراک این سرویس را خریداری کرد.


آموزش اتصال

کلیک کنید صفحه برنامه در گوگل پلی به همراه آموزش ویدئویی در همان صفحه


***نسخه ویندوز در اتصال با وای فای لازم نیست ... تنها برای اتصالات بدون مودم و اینترنتی از نرم افزار ویندوز  استفاده کنید


لینک دانلود نسخه ویندوز

 حجم : 14.94 MB (مگابایت)(فرمتApk)

 منبع: گتوند دانلود ا    www.Gtv-dl.ir

 رمز: www.gtv-dl.ir

 لینک های دانلود: دانلود از سرورtrainbit


لینک دانلود نسخه اندروید

 حجم : 17.66 MB (مگابایت)(فرمت rar)

 منبع: گتوند دانلود ا    www.Gtv-dl.ir

 رمز: www.gtv-dl.ir

 لینک های دانلود: دانلود از سرورtrainbit


لینک های دانلود از اپ استور ها