Batman v Superman: Dawn of Justice HDTC (2016) Mkv

|سانسور و بازبینی شده توسط وبسایت گتوند دانلود|

|کیفیت اوریجینال آیتونز Web-DL 720p & 1080p اضافه شد |

ا زیرنویس فارسی و انگلیسی به پست اضافه شد ا

Batman v superman

نام فیلم: Batman v Superman: Dawn of Justice – بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت
سال انتشار: ۲۰۱۶
ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی
مدت زمان: ۱۵۱دقیقه
مدت زمان سانسورشده: ۴۰ثانیه
کیفیت: HD Telesync 300p
IMDB
زیرنویس فارسی: ندارد
زیرنویس انگلیسی: ندارد

خلاصه داستان: داستان فیلم پس از اتفاقاتی که در فیلم « مرد پولادین » ( سوپرمن ) شاهدش بودیم رخ می دهد. سوپرمن پس از مبارزه اش با زد، به غرور و تکبر زیادی رسیده است و دیگر نشانی از اَبَرقهرمان محبوب مردم ندارد. سوپرمن به نوعی خود را در مقام خدایی می بیند و منش قهرمانانه خویش را فراموش کرده است. در آن سوی داستان ، بروس وین ( بن افلک ) نیز سوپرمن را بخاطر رفتار و کرداری که پیش گرفته سرزنش می کند و این اعتراض را با صدای بلند به او منتقل کرده است. سوپرمن هم که خیلی علاقه ای به شنیدن این اظهار نظرها ندارد، تصمیم می گیرد راهی برای از میان برداشتن بتمن پیدا کند تا با خیال راحت راه خودش را ادامه دهد.در این میان لکس لوثر ( جیسی ایزنبرگ ) نیز سوپرمن را به عنوان تهدیدی برای برنامه هایش می بیند. وی قصد دارد تا کریپتون را احیاء نماید و همچنین با استفاده از DNA زد، یک هیولای مخوف بسازد تا بتواند تمام مشکلات را از سر راه بردارد اما…


دانلود زیرنویس فارسی

دانلود زیرنویس انگلیسی


لینک های دانـلــود اوریجینال آیتونز Web-dl

نسخه اصلی دانلودشده از آیتونز عرضه شد. این نسخه مستر نهایی و اصلی فیلم می باشد. صدای DTS 6کاناله و کیفیت تصویر استاندارد نسخه Web-DL از ویژگی های این نسخه است. نسخه های HEVC x265 720p & 1080p به محض انتشار قرار داده خواهند شد. در ضمن، این نسخه دارای سکانس هایی می باشد که در نسخه پرده ای نبود. مدت زمان فیلم به 183 دقیقه افزایش پیدا کرده است.

 حجم : 1.53 گیگابایت ا 3.28 گیگابایت

 فرمت فایل : mkv

 رمز در صورت وجود: www.gtv-dl.ir

 منبع: گتوند دانلود ا    www.Gtv-dl.ir

 لینک های دانلود:

دانلود لینک مستقیم کیفیت Web-DL 720p

دانلود لینک مستقیم کیفیت Web-DL 1080p


لینک های دانـلــود کیفیت TC 

توجه بسیار مهم راچع به کیفیت TC!! کاربران عزیز، نسخه TC یا همان Telesync نسخه ای ضبط شده از روی پرده سینما می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است. کیفیت صدای این فیلم LiNE بوده و مطلوبیت کافی را برای تماشا دارد. وجود زیرنویس ژاپنی در برخی سکانس های فیلم (جهت توضیح نوشته های انگلیسی موجود در فیلم مثل تابلوها و …) و پخش لوگوی وبسایتی که فیلم را پرده ای ضبط کرده است بسیار کم به چشم می خورد. لرزش دوربین و صدای سالن سینما به هیچ وجه وجود ندارد. لطفا قبل از دانلود، اسکرین شات ها و نمونه ی ویدیویی را مشاهده کنید و اگر مورد نظر شما نیست، تا انتشار نسخه رسمی منتظر باشید.

 حجم : 1.014 مگابایت 

 فرمت فایل : mkv

 رمز در صورت وجود: www.gtv-dl.ir

 منبع: گتوند دانلود ا    www.Gtv-dl.ir

 لینک های دانلود:

دانلود لینک مستقیم کیفیت Telesync 300p-x264

نمونه این کیفیت : 


مرجع فایل / دانلودها