اندروید مارشمالو (marshmallow) برای سری Galaxy منتشر شد که در آن رام رسمی که برای s6 منتشر شده است . در این رام رسمی علاوه بر باگ های برطرف شده از گوگل،سامسونگ هم امکانات جالبی به رابط کاربری خود اضافه نموده است. محیط گرافیکی بهتر و رابط کاربری روان تر در این نسخه مشاهده می شود و قابلیت های جدید شامل : منو پاور جدید ؛ مدیریت دسترسی به برنامه ها ؛ google now on tap و قابلیت ذخیره انرژی DOZE وامکان فعالیت مرورگر کروم در اپلیکیشن‌های دیگر را در سری جدید اندروید  قرار داده است. سامسونگ خود نیز به همراه اندروید مارشمالو ؛ امکانات جدیدی به رابط کاربری خود اضافه نموده است . مورد اولی که می توان به آن پرداخت ، قسمت خمیده گوشی می باشد که در این نسخه از سیستم عامل اندروید؛ سامسونگ امکاناتی به آن اضافه کرده است. Quick tools ویژگی جدیدی است که شامل نرم افزارهای خط کش؛ قطب نما و چراغ قوه را در درون خود قرار داده است.از دیگر ویژگی هایی که در منو edge گوشی قرار گرفته است که تا ۱۰ اپلیکشن را در  قسمت apps edge  قرار داده است. تغییر بعدی که در رابط کاربری به وجود آمده است کوچک شدن سایز edge handle  می باشد. این تغییرات به وجود آمده در رابطه کاربری باعث کارایی موثر شده است.

اسکرین شات ها :

screenshot4 small  رام رسمیAndroid 6.0.1 Marshmallow برای Galaxy s6 edge مدل G925F screenshot2 small  رام رسمیAndroid 6.0.1 Marshmallow برای Galaxy s6 edge مدل G925F screenshot3 small  رام رسمیAndroid 6.0.1 Marshmallow برای Galaxy s6 edge مدل G925F screenshot5 small  رام رسمیAndroid 6.0.1 Marshmallow برای Galaxy s6 edge مدل G925F

ویژگی ها:

۱) تعداد زیاد انمیشین و افکت های جدید و روان

۲) قابلیت ثبت تصاویر به صورت RAW (فرمت خام)

۳) در حالت PRO قابلیت تنظیم سرعت شاتر بین ۱۰ تا ۱/۲۴۰۰۰ ثانیه

۴) قابلیت شخصی سازی میانبر های صفحه قفل

۵) رنگ جدید برای منوی تنظیمات سریع و البته اضافه شدن دکمه باز شدن این منو (تا پیش از این باید Edit را می زدید تا بقیه گزینه ها پدیدار شود)

۶) گزینه ای برای فعال یا غیر فعال کردن شارژ سریع

۷)  قابلیت اضافه کردن یک برنامه از یک پوشه به پوشه دیگر به صورت مستقیم

۸) مدیریت باتری بهتر به لطف حالت Doze اندروید ۶


راهنمای نصب :

1) برنامه اودین را نصب کنید.
2)  اودین را باز کنید.
3) گوشی را ریبوت کرده و به حالت دانلود ببرید . یعنی دکمه های home و power و دکمه ی کم کردن صدا را گرفته و نگه دارید.
4) گوشی را با کابل به کامپیوتر و در حالیکه اودین باز است ، وصل کنید. صبر کنید تا در اودین علامت آبی رنگ را دریافت کنید.
5) فایل فرمور را به AP اودین بدهید. دقت کنید که گزینه re-partition تیک نداشته باشد وفقط گزینه های Auto Reboot  و F.reset Time  تیک داشته باشند .
6) دکمه start را روی اودین بزنید و چند دقیقه صبر کنید تا عملیات با موفقیت انجام شود


نکته مهم : مدل دو سیم گوشی گلکسی S6 Dous یعنی G920FD است اما در داخل گوشی با #1234#* مدل گوشی G920F درج شده است. در اصل سایت سامسونگ هیچ رامی با عنوان G920FD منشتر نمی کنید و رام های G920F روی این مدل قابل استفاده است. اما صرفا برای اینکه دوستان در این مورد خیلی سوال پرسیدند صفحه ای به آن اختصاص دادیم.

لینک های دانلود

 حجم : 1.62 گیگابایت

 فرمت فایل : rar

 منبع: گتوند دانلود ا    www.Gtv-dl.ir

 رمز در صورت وجود: www.gtv-dl.ir

 لینک های دانلود: 

دانلود لینک مستقیم




منبع توضیحات ، رام و آموزش : دانلودها