Pete’s Dragon Bluray (2016) Mkv

زیر نویس fa/en اضافه شد

 نام انیمیشن: Pete’s Dragons – اژدهای پیت
سال انتشار: ۲۰۱۶
ژانر: ماجراجویی، خانوادگی، فانتزی
مدت زمان: ۱۰۳دقیقه
کیفیت: Bluray 720p/Bluray 1080p
IMDB
زیرنویس فارسی: دارد
زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: تجربه ی تماشای (اژدهای پیت) مانند دیدن چیزی کهنه و منسوخ شده است. اثری که هر جز آن همچون هیولای نفس آتشینی که فیلم از روی آن نامیده شده، افسانه ای است. اژدهای پیت فیلمی سرراست، درست و خانوادگی است. این فیلم که توسط دیوید لاری نویسندگی و کارگردانی شده به این که شباهت زیادی به فیلم های قدیمی دارد و این که می توانست در دهه های قبل بدون هیچ رنگ و لعابی ساخته شود توجهی نمی کند. این اثر که فیلمی صادق و لطیف است به هیچ وجه سانتیمانتال نیست و مقدار به اندازه ای تنش را از آن جایی که در رده ی pg قرار می گیرد منتقل می کند. این فیلم درباره ی تنهایی، دوستی و ماهیت خانواده است و در نوعی از جادوی معصومیت سیر می کند که ما امروزه به اندازه ی کافی شاهد آن نیستیم. پیت (اوکس فگلی ) نوجوان یتیمی است که پس از مرگ پدر و مادرش سالهاست در جنگل زندگی می کند و در این مدت یک اژدهای نامرئی تنها دوست او محسوب می شود. پس از مدتی، زنی به نام گریس ( بری دالاس هاوارد ) پیت را یافته اما اعتقادی به داستان پسرک درباره دوست اژدهایش ندارد و…

اطلاعات فایل:

Image result for i

حجم فایل:  متغیر بنا به نسخه مورد نظر !

نسخه های موجود :  Bluray 720p/Bluray 1080p

تاریخ انتشار: 27/ آبــان / 1395


توضیحات این نسخه:

Bluray 720p/Bluray 1080p


نمونه کیفیت :

Image result for ‫اhow‬‎

 Bluray 1080p | Bluray 720p  |  BRRip 1080p

لینک دانلود:

Image result for download link

Bluray 1080p

 Bluray 720p 

 BRRip 1080p

زیرنویس فارسی  |  زیرنویس انگلیسی


رمز فایل در صورت نیاز:

Image result for red key

پسورد: www.gtv-dl.ir


راهنمای دانلود

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره تراین بیت بازشود و بعد از گذشت 30 ثانیه روی تولید لینک دانلود کلیک کنید و سپس روی دانلود کلیک و صبر کنید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.
در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.gtv-dl.ir می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.
فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.



مرجع فایل و توضیحات : دانلودها/.